Kako do nepozabnega prvega vtisa?

Živimo v času prostovoljne in pestre izbire. Naše odločitve pogojuje raznolika izbira na vsakem koraku, tudi izbira, katero trgovino bomo obiskali. Kako pa si ob vseh nakupovalnih izbirah, ki jih ima dandanes vaš obiskovalec, zagotoviti svoje stalno mesto? Kako obiskovalca pritegniti, da bo ravno vaša poslovalnica deležna rednih obiskov?

Naše nakupne odločitve temeljijo na preteklih izkušnjah. Radi se vračamo v trgovine, kjer nas prijazno pozdravijo. Ljubše so nam kavarne, kjer nas poznajo in vedo, kakšno kavo imamo najraje. Žal pa ravno na ustvarjanje odličnega prvega vtisa velikokrat pozabimo. Ste pripravljeni to spremeniti in s parimi koraki ustvariti prvovrstno izkušnjo, ki bo obiskovalce kar vlekla k ponovnemu obisku? Ustvarjanje nepozabnega prvega vtisa ni težko, lahko pa prinaša odlične rezultate še leta in leta.

Ob vstopu v poslovalnico prijetno pozdravite

Trenutek, ko stranka stopi skozi vrata vaše poslovalnice, postane najpomembnejša. Cenite, da si je vzela čas za obisk, zato jo že ob vstopu pozdravite z nasmehom in prijaznim tonom. Raziskava, ki so jo opravili Tan, Foo in Kewk dokazuje, da so obiskovalci bolj zadovoljni, če jih prodajalec pozdravi z nasmehom. Zadovoljstvo vodi v pospešeno prodajo, zato ni razloga, da bi morebitni slabi volji pustili, da uniči vaš odnos s stranko.

Nasmeh

Imate le 1/10 sekunde časa za odličen prvi vtis. Izkoristite ta čas najbolje, kar se le da.

Prijazno ponudite pomoč obema tipoma obiskovalcev

Obstajata dve vrsti obiskovalcev – tisti, ki želijo pomoč in drugi, ki radi nakupujejo v miru. Kljub temu oba tipa obiskovalcev pričakujeta, da boste pomoč prijazno ponudili, saj ste ravno vi tisti, ki se na vaše storitve najbolj spoznate.

Po prihodu v trgovino počakajte nekaj trenutkov, da se obiskovalec razgleda po trgovini. Po desetih sekundah ga z nasmehom ogovorite in povprašajte, če potrebuje vašo pomoč. Če jo sprejme, mu pomagajte po svojih najboljših močeh in ne pustite, da vas zmoti osebni telefonski klic. Zapomnite si – stranka je najpomembnejša. Če pa stranka vašo pomoč zavrne, pa omenite, da ste za kakršnakoli vprašanja vedno na voljo, nato pa jo pustite nakupovati v miru.

Nakupovanje

Kljub temu, da dandanes večina ljudi rada nakupuje v miru, je vaša naloga identificiranje tistih, ki potrebujejo dodatno pomoč strokovnjaka. Ko jih najdete, vam bodo za to hvaležni, drugi tip obiskovalcev pa ponujanje pomoči ob nakupu ne zmoti. Zato ni nič izgubljeno. Kvečjemu s stranko navežete prvi kontakt, ki služi kot odlična popotnica za naprej.

Stik na blagajni je najpomembnejši

Nič obiskovalca ne pusti bolj zadovoljnega, kot prijetna izkušnja na blagajni. Bodite drugačni od svoje konkurence in se vsaki stranki posebej posvetite. Obiskovalcu lahko nepozabno izkušnjo pričarate z naslednjimi koraki.

1. Naj stranka spregovori prva

Večina prodajalcev misli, da je ključ do prijetne izkušnje v prevzetju kontrole nad pogovorom. V resnici pa je ravno obratno. Stranke bodo občutek, da vas resnično zanima njihovo zadovoljstvo, dobile le s tem, če jim pustite, da spregovorijo prve. Pomagate si lahko tako, da jim zastavite kakšno vprašanje, nato pa pogovoru pustite prosti tok in se osredotočajte na poslušanje sogovorca.

2. Zbirajte informacije o interesih

Najraje zahajamo v trgovine, kjer nas in naše potrebe že poznajo. Občutek poznavanja naših želj je še vedno največje gonilo v pridobivanju povratnih strank. Ko boste s stranko navezali prvi kontakt in padli v neobvezujoč pogovor, si poskušajte zapomniti kar največ. Ne samo, da bo izkušnja obiskovalca lepša, ob naslednjem obisku ga boste lahko tako povprašali o že znanih zadevah, kar lahko pelje v čudovit odnos med stranko in prodajalcem.

informacije

3. Bodite pozorni na očesni stik

Očesni stik med stranko in vami je pomemben, saj vzbuja občutek zaupanja, kar je eden izmed ključnih elementov ohranjanja starih strank in pridobivanja novih.

Kljub temu, da še vedno premalo podjetnikov daje poudarek na ustvarjanje nepozabnega prvega vtisa, ste lahko ravno vi tisti, ki boste to spremenili. Bodite boljši od konkurence in pokažite, da vaše stranke neizmerno cenite. To je šele začetek uspešnega poslovanja.

Ti je bila objava všeč?
Prijavi se na naše e-novičke in nikoli ne zamudi objave novih uporabnih vsebin!