Kako produktom zvišati ceno in obdržati stranke?

Tekmovanje na ceni je zelo slaba strategija, kjer ob koncu ni zmagovalca. Zato je pričakovano, če razmišljate o načinih dviga cen svojim kakovostnim izdelkov. Radi bi namreč začeli tekmovati na kakovosti. Dvig cene pa je v praksi bolj zapleten, kot se morda na prvi pogled zdi. Na drugi strani imate vaše stranke, za katere vam je mar, zato jih nočete presenetiti ali še huje, odpoditi. Kako torej naprej?

Beri dalje >>

Zakaj tekmovanje v ceni ni dobra strategija?

Imate dve možnosti. Poskusimo poenostaviti – 500 € lahko zaslužite s prodajo 50 izdelkov po 10 € ali 5 izdelkov po 100 €. Kaj bi imeli raje, če bi imeli možnost obojega? Večina podjetnikov se odloči za prodajo 5 izdelkov po 100 €. Zanimivo pa je dejstvo, da prav tako večina podjetnikov dela ravno obratno in s konkurenco tekmuje na ceni.

Dobre podjetniške zgodbe se ne pišejo na podlagi tekmovanja, kdo bo ponudil najnižjo ceno, zato vam danes razkrivamo, zakaj to nikoli ni dobra strategija.

Beri dalje >>

Ob odpiranju trgovine ne naredite teh 5 napak …

Pravijo, da se iz napak največ naučimo. Kljub temu pa nas lahko nekatere napake zelo drago stanejo – sploh tiste, ki jih utegnemo narediti ob prvem odpiranju trgovine, salona ali kakršnekoli poslovalnice. Prvi koraki so najtežji in najmanj sigurni, zato podjetjem največkrat spodrsne. Da v vašem primeru ne bo tako, smo pripravili seznam največjih napak, ki jih podjetja ob odpiranju fizičnih trgovin največkrat naredijo. Zdaj nimate več izgovorov, da se jim ne izognete. 😉

Beri dalje >>

Kako v poletnih mesecih ohraniti vašo prodajo nad vodo?

Poletni meseci so za določene trgovine, lokale, salone in kakršnekoli poslovalnice naporni meseci. Velika večina ljudi se odpravi na morje, središča mest so prazna. Vendar to ne pomeni, da ne morete z manjšimi ukrepi vaše prodaje v poletnih mesecih obdržati nad vodo, če ne celo konkretno povečati.

Naj bo tokratna poletna sezona najuspešnejša do sedaj!

Beri dalje >>

Vaši zaposleni so odraz vašega podjetja

Zaradi česa se vaše stranke zaljubijo v vaše podjetje? 73% ljudi pravi, da točno določena podjetja, trgovine, lokale obožujejo prav zaradi njihovih prijaznih uslužbencev. 55% ljudem pa je všeč hitri dostop do pomembnih informacij in podpore, ki jo ta podjetja omogočajo.

Vaši uslužbenci so odraz vašega podjetja. Prijazni zaposleni lahko vaše podjetje popeljejo daleč naprej. Kako pa to kar se da najbolj unovčiti?

Beri dalje >>

Ste pripravljeni na prodajo?

Ni boljšega produkta od tistega, ki vašem poslu pomaga dosegati nove mejnike. Minilo je že nekaj mesecev, odkar smo začeli z razvojem Saopnet POS-a, ki vam bo pomagal pri doseganju največjega cilja — boljši prodaji.

Zdaj smo končno na točki, ko lahko rečemo, da je razkritje novega produkta in z njim testno obdobje, ko boste lahko POS preizkušali brezplačno, le nekaj dni stran.

Beri dalje >>

Pospeševanje prodaje: Miselni triki, kot jih še ne poznate

Pospeševanje prodaje se ne zgodi samo od sebe. Zato velika podjetja že vrsto let uporabljajo različne trike, s katerimi dan za dnem večajo svoj dobiček.

Nekaj teh trikov smo zbrali tudi mi. Pravilna osvelitev, velikost vozička, posebne vonjave … vse to so koraki, ki vas lahko pripeljejo do večjega dobička. Preizkusite!

Beri dalje >>

Koliko stane predvajanje glasbe v lokalu, trgovini, salonu?

Če mislite, da je uživanje ob poslušanju glasbe v Sloveniji brezplačno, pomislite še enkrat. No, v domačih prostorih mogoče je, brez dvoma pa temu ni tako v trgovinah, salonih, lokalih in ostalih javnih prostorih. Kakšna je sploh zakonska ureditev tega področja? In koliko predvajanje glasbe v lokalu, trgovini, salonu oziroma javnih prostorih sploh stane?

Beri dalje >>

Zakaj mora vaša trgovina imeti svojo spletno stran?

Nakupni procesi že dolgo časa niso več enostavni. Odločitev za nakup je pogojena z izpolnjevanjem mnogih faktorjev, s katerimi se kupec tekom sprejemanja odločitev sreča. Impulzivnih nakupov, pri katerih stranke vstopijo v trgovino in se kljub odsotnosti velike potrebe po izdelku odločijo za nakup, je zelo malo. So pa toliko bolj pogosti daljši procesi, ob katerih stranka pretehta svojo odločitev in se na podlagi prejetih informacij odloči za nakup.

Ste prepričani, da so vaše potencialne stranke o ponudbi dobro obveščene? Delate vse, kar je v vaši moči, da bi jim olajšali izbiro pred nakupom?

Beri dalje >>

Mobilno poslovanje: Kakšne so prednosti?

Poslovanje že nekaj časa ni več omejeno na samo eno lokacijo. Prodaja na terenu, spremljanje poslovanja ter poslovno načrtovanje od doma – vse to so elementi, s katerimi uspešna podjetja postopoma gradijo trdne temelje uspešnega poslovanja. Mobilno poslovanje pa ni nekaj, česar bi se posluževala samo velika podjetja. S pravimi orodji so lahko tudi manjša podjetja deležna vseh prednosti, ki jih takšno poslovanje nudi.

Beri dalje >>